Matbloggstoppen

måndag 4 juli 2011

Shopping i Säffle

Jag vet att Säffle kanske inte är den första kommunen man tänker på när man hör ordet shopping. För mig har det dock blivit lite av en grej att handla där när jag hälsar på pappa och hans sambo. Titta vilka fina grejer som jag har inhandlat de två senaste besöken jag gjort där.



Fyra jättesöta assieter på Erikshjälpen för tio kronor styck.



Fyra jättesöta assieter på Erikshjälpen för fem kronor styck.



Jättesöta skålar från en inrednings/leksaksaffär (konstig kombination tycker jag!).



Min älskling - brödfatet från Green Gate som jag suktat efter hur länge som helst. Jag hade fått för mig att det kostade 349 kronor så när jag väl slog till kändes det som jag sparade 150 spänn eftersom det gick på 199 kronor. Jag verkligen älskar Green Gate, det som är blommigt. Det som bara är prickigt tycker jag är lite småtrist eftersom vem som helst skulle kunna göra det motivet.



Jättegulligt kakfat från Erikshjälpen för 15 kronor samt en baguetteplåt som bara kostade 105 kronor. En sådan har jag velat haft hur länge som helst men inte riktigt kunna unna mig då de jag endast har sett mycket dyrare versioner än så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar